Speciální anaerobně-aerobní vytrvalost

0 Autor: - 13.12.2015 - Nezařazené

Speciální anaerobně-aerobní vytrvalost Vás připraví na méně intenzívni, ale o to delší vytrvalostní lezení. V praxi jde o nepřeberné množství různých typů vytrvalostních cest a jediným tréninkovým prostředkem, který je schopen tuto variabilitu postihnout, je tréninkové lezení.

Tréninkové AN/AE lezení
Lezte cesty o délce 40-80 kroku v čase 5-10 min. na cestu a oddechu 1-2x delším jako čas lezení. Celkový počet kroků za trénink je 400-600. Lézt můžete všude – na skále i stěně, s lanem i bez lana. Tak jako u AN lezení, jednoznačné od sebe oddělte ostré (i nacvičovací) a tréninkové lezeni a trénujte na technicky jednoduchých cestách. Lezení by mělo být různorodé a postihovat variabilitu situací, které Vás můžou potkat v praxi. Jednotlivé úseky Vašich tréninkových cest mohou být i těžší než doporučovaná průměrná obtížnost, ale s možností částečného vyklepáni rukou u oddechu.

 

Vybavení na ferraty

Kompletní vybavení na ferraty a lezení najdete na www.alpsport.cz

Žádné komentáře